2013. augusztus 18., vasárnap

Fotósok lencséjén keresztül

Mostanában szerencsém volt pár új képre szert tenni. Néhányat ki is tettem a blog facebook oldalára. Ezek a képek nem kifejezetten ( sőt kifejezetten nem) a divatról szólnak. Nálam az egyik fő ok,amiért szeretek időnként, de legalább 1 évben egyszer valamilyen fotó sorozatot csináltatni,mert szeretem nézni a változásokat magamon. Jó, persze gondolhatjuk,hogy az ember a 20-as éveiben még nem változik olyan sokat. Végül is én sem szarkalábakat vagy ősz hajszálakat keresek a képeken, de azért a pozitív változásokat mindig jó látni. :) ( A negatívat mondjuk nem annyira, de hát ez van. :D)

 Az elmúlt 1 hónapban 3 személy kapott lencsevégre. :)  Az egyik fotós egy nagyon ügyes és kedves leányzó, Ninetta. Ő csinálta rólam még július elején a búzatáblában készült képet. Nina, egy tünemény, aki szerencsére jól kezelte,hogy bizony könnyen leblokkolok a fényképezőgép előtt, és elsőre sikerült olyan fotókat csinálni rólam, amiről tudom,hogy valószínűleg jók, mert ha az ismerőseim azt mondják,hogy ez olyan "Vikis" akkor ott már gond nem lehet. :)  Nináról egyébként hamarosan fogtok még hallani. A kedvenc képeim, ahogy Nina "látott".








A második fotós a szomszédom volt, aki 2 éve hobbi szinten kezdett el fotózni, és a Nina képein felbuzdulva megkért,hogy nem-e készíthetne rólam portrét. Ettől kicsit először megrettentem, és azt kell mondanom, nekem ez nehezebb volt,mint a búzatáblás fotózás. Állni egy fekete vászon előtt és tudtam,hogy itt bizony az arcomra fókuszálnak és ha van valami,amit esetleg annyira nem kedvelek magamon, az bizony itt előtérbe kerülhet. :) De azért itt is születtek kedvenc képek. :)





És a harmadik személy,aki talán a szívemnek a legkedvesebb érthető okokból, a kis keresztlányom. :) Úgy tűnik Boglárka nagyon szeret fotózni, most 7 éves és hamarosan iskolába megy. Ki tudja mi lesz még ebből a leányzóból. :)



Szeretném megköszönni mindhárom fotósnak a szép képeket. :)  Ha bárkinek kedve támad szép képekhez, akkor Ninetta az,akinek a munkáit  megtekinthetitek az alábbi linken:

https://www.facebook.com/DaNinaPhoto22?fref=ts


Viszont biztos vagyok, ha valaki Hatvanba jár, akkor Bogikám vagy a szomszéd úr is szívesen kattintana róla párat! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése