2012. május 2., szerda

Kedvenc helyeim 1. rész

Ez egy új rovat lesz a blogban, arra gondoltam,hogy bemutatom Nektek a kedvenc helyeimet, éttermek, kávézók, fagyizó, de lehet akár idővel fodrászat, szépségszalon is. Mindegyik helyhez valami kedves emlék, jó élmény fűz ezért osztom meg veletek és remélem,hogy kedvet kaptok, hogy kipróbáljátok. :-)

1. K.M.C. kávézó&teázó




Tavaly tavasszal tértem be először unokatesómmal, a Ráday utca 15-ben található kávézóba. Isteni latte macchiatokat ittam ott, a remek kiszolgálásról pedig a kedves hölgytulajdonos gondoskodik. A kiszolgálásra elég nagy hangsúlyt fektetek,mert sokszor ért csalódás ezzel kapcsolatban, sajnos főleg Pesten. ide viszont szívesen térek vissza. Legutóbb, körülbelül 3-4 órát töltöttem ott. :D





 Ezt a képet a K.M.C. teraszáról csináltam. :)










2. Fragola fagylaltozó


Szintén unokatesómmal és a barátjával próbáltam ki először, és nem utoljára,ez biztos. A Fragola fagylaltozó a Nagymező utca 7-ben szerintem igazi értelmet adott a fagylaltnak. Az elmúlt években  leszoktam  a fagyizásról, annyira kiábrándultam a sok vizes,jeges kotyvalékból. De a Fragola, ahol olasz kézművesfagyit árulnak meggyőzött,hogy érdemes újra fagyizni, de csak ott. :D A gyümölcs itt tényleg gyümölcs, és nem "nyomokban gyümölcs". Sejthetitek milyen isteni lehet, ha az ember bemegy oda, viszonylag egykedvűen, majd óriási mosoly szalad körbe a fején,miután megette a fagyiját.  Most már a II.kerületben a Csévi utca 7-ben is megtalálható a Fragola Fagylaltozó.Nyomás fagyizni! : ))



3. DiVino borbár

A Szent István téren a Bazilika mellett található ez a szuper, fiatalos, olaszos hangulatot árasztó hely. Fiatal magyar borászok borait kóstolhatjátok és mellé remek ételeket lehet fogyasztani. Tavaly nyáron voltam ott először, elég jól elkaptuk a DiVino hangulatot, hála a Juniborászoknak. ;-)



Kicsit telt-ház volt... ;-)




Ezek tehát a legkedvesebb helyeim közül valók,természetesen a teljesség igénye nélkül. Mindenképpen ajánlom, hogy látogassátok meg, ha időtök engedi,nem fogtok csalódni. :-)


Képek: A K.M.C kávézó&teázó, a Fragola fagylaltozó és a DiVino facebook oldaláról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése